به طور قطع بعد از شیوع بیماری منحوس کرونا خیلی از رفتار و عادات روزمره انسان ها دچار تغییرات بزرگ و کوچک شده است و بسیاری از این عادات و رفتارها تفاوت بسیاری با دوران قبل از این بیماری کرده است. در مواردی می توان گفت این اپیدمی باعث تکامل برخی از رفتار انسان شده است.

به طور مثال در زمان شیوع این بیماری به دلیل انتقال ویروس از طریق سطوح بسیاری از مرودات انسان ها قطع یا این مراودات به طور کل تغییر پیدا کرده است. دست به دست شدن پول نقد به شدت کاهش پیدا کرد و یا در بعضی مواقع حتی به نمود یک رفتار نامناسب تبدیل شده بود. شاید اگر جهت خرید از پول نقد استفاده میکردید بسیاری از مغازه داران و فروشندگان از دریافت پول نقد امتناع میکردند و تمامی معاملات ریز و درشت فقط از طریق کارتهای بانکی صورت پذیر بود. بعد از پایان این اپیدمی بعضی از این رفتارها به یک رفتار معمول تبدیل و مورد اقبال و پذیرش اکثریت مردم قرار گرفت.

با توجه به رسالت و حیطه کاری پول اپس در زمینه نرم افزار مدیریت استخر و باشگاه های ورزشی  بسیاری از مدیران استخرها، پارکهای آبی و باشگاه های ورزشی همواره از این دغدغه و نگرانی جهت برگشت مبلغ باقیمانده مشتریان با ما سخن گفته اند. به همین دلیل علاوه بر اینکه فراهم نمودن پول نقد دشواری ها خاص مختص به خود را دارد، امتناع میهمانان یا اعضا از دریافت پول نقد به این دغدغه افزوده شده است.

بعد از بررسی و تحقیقات تیم پول اپس جهت رفع معضل راه حلی موثر و کارا توسط تیم فنی پول اپس ارائه گردید تا بسیاری از مشکلات این حوزه را پوشش دهد.

کیف پول الکترونیکی نرم افزار مدیریت استخر و باشگاه ورزشی پول اپس

کیف پول الکترونیکی نرم افزار مدیریت استخر و باشگاه های ورزشی پول اپس

شاید شرح کامل این قابلیت مهم نرم افزار پذیرش استخر و باشگاه های ورزشی پول اپس در این مطلب قابل ارائه نباشد اما می توان به صورت اجمالی به ویژگی های این امکان مهم پرداخت.

کیف پول الکترونیکی پول اپس در ابتدا تمامی نیازهای شما به جهت برگردادن پول نقد به میهمانان را برطرف میکند به طوریکه میهمانان یا اعضا میتوانند مانده حساب نقدی خود را در دفعات بعدی مراجعه به مجموعه استفاده نمایند. در بسیاری از مواقع می توان از طریق کیف پول وجه مورد نیاز جهت استفاده از بوفه، ماساژ و سایر امکانات را پرداخت نمود و نیازی به بودن کارت بانکی برای شارژ یا پرداخت پول خدمات نیست.

به طور مثال بسیاری از خانواده ها صلاح نمی دانند کارت اعتباری بانکی خود را به فرزندان کوچک خود بسپارند با استفاده از این مزیت میهمانان می توانند به صورت مجازی کیف پولی را جهت استفاده از استخر و باشگاه های ورزشی برای خود و سایر اعضای خانواده ایجاد کنند و با استفاده از این قابلیت بدون الزام به همراه داشتن کارت بانکی خود از تمامی امکانات و خدمات این نوع مجموعه ها استفاده نمایند.

در کنار این مزایای عالی و بی نظیر برای استفاده کنندگان و خدمات گیرندگان این گونه مجموعه ها مدیران و مسئولان استخرها و باشگاه های ورزشی میتوانند نگاهی جامع و کم نظیر جهت شناسایی مشتریان وفادار خود داشته باشند و خدمات در خور و شایسته ای به مشتریان خود ارائه دهند.

با در نظر گرفتن چالش های راه اندازی و استفاده از کیف پول الکترونیکی در مجموعه های آبی و باشگاه های ورزشی و همچنین مزایا غیر قابل انکار این سیستم، تیم پول اپس پیشنهاد استفاده از کیف پول الکترونیکی را همواره به مدیریان استخر ها و باشگاه های ورزشی که دغدغه تهیه پول نقد و برگشت آن به مهمان را دارند را ارائه می دهد.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در رابطه با کیف پول الکترونیکی نرم افزار مدیریت استخر و باشگاه های ورزشی پول اپس با مشاوران ما از طریق این لینک در تماس باشید.