توجه به رابطه عمیق انسان و تکنولوژی در دنیای امروزی، به روز بودن نرم افزارها و سخت افزار ها یک اصل و لازمه بدیهی میباشد.

ما مفتخریم که همواره در تلاش بوده ایم تا سطح نرم افزاری و سخت افزاری خود را به روز نگه داریم و از قطار پیشرفت تکنولوژی نوین عقب نمانیم تا خدمات و امکانات درخور مردم کشور عزیزمان را ارائه دهیم.

یکی از این امکانات سخت افزاری و نرم افزاری، ایجاد و توسعه فنی و موثر کیوسکهای پذیرش مکانیزه میباشد.

در این مطلب به صورت اجمالی به بررسی امکانات سخت افزاری و نرم افزاری کیوسکهای پذیرش مکانیزه استخر و باشگاه های ورزشی خواهیم پرداخت.

یکی از بزرگترین دغدغه های مدیران استخرها و باشگاه های ورزشی مکانیزه کردن مراحل تهیه بلیط استخر و نرم افزار مدیریت استخر و باشگاههای ورزشی میباشد.

این کیوسک ها به شما این امکان را میدهد تا بسیاری از مشکلات مربوط به پذیرش، پرداختهای شهریه و هزینه ورودی را به بهترین شکل مدیریت کنید در نتیجه باعث نظارت حداکثری مدیران استخرها و باشگاههای ورزشی میشود.

به جرات میتوان گفت به حدی تاثیر استفاده از این امکانات سخت افزاری و نرم افزاری روی استخرها و مراکز ورزشی زیاد خواهد بود  که با یک نظرسنجی ساده از استخرها و باشگاه های ورزشی که الان تحت قرارداد با ما هستند  پی به مزایای این امکانات خواهید برد.

شاید بعد از پیوستن به خانواده بزرگ نرم افزاری و سخت افزاری ما، مدیران و پرسنل شما دیگر راضی به ادامه فعالیت بدون استفاده از این امکانت نشوند.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر از  امکانات سخت افزاری و نرم افزاری پول اپس با مشاوران ما در ارتباط باشید.