همواره مدیران و مسئولین مجموعه های آبی و باشگاه های ورزشی از نگرانی و دغدغه های خود در رابطه با مشکلات صدور کارت های تک جلسه ای با تیم پول اپس سخن گفته اند.

 به طور خلاصه هزینه های بالای چاپ کارت های تک جلسه ای، اشتباهات متداول چاپ خانه ها در صدور و شماره گذاری ها، وجود شماره کارتهای تکراری و ناخوانا، اشتباهات نیروهای انسانی در صدور کارتها و شماره گذاری ها، مفقود شدن یا سو استفاده از کارتهای فیزیکی در کنار عدم توانایی در محاسبه تعداد کارت های استفاده شده و باقی مانده به طورحتم گوشه ای از معایب استفاده از این روش سنتی می باشد که علاوه بر نارضایتی مدیران و مسئولین استخرها و باشگاه های ورزشی می تواند به عدم رضایتمندی مشتریان از این مجموعه ها بینجامد.

پس از جلسات متعدد و بررسی تخصصی و دقیق مشاوران خبره و تیم فنی مجرب نرم افزار مدیریت استخر و باشگاه های ورزشی پول اپس راهکاری کاربردی و مفید جهت حل این معضل پیشنهاد و ارائه شد به این صورت که کدهای ووچر تک جلسه ای به صورت رندوم یا در بازه های عددی دلخواه با کارکترهای منحصر به فرد توسط نرم افزار مدیریت استخر پول اپس ایجاد شود تا تمامی مشکلات و ایرادات روش سنتی چاپ فیزیکی را پوشش دهد و نظم مناسبی به سیستم پذیرش مجموعه شما دهد.

در این روش مدرن و به روز صرفه جویی بسیار مفید و درخوری در هزینه های چاپ و صدور کارت و مدیریت بهتر نیروی انسانی انجام خواهید داد و به سهولت می توانید هر تعداد کد پذیرش دلخواه را در کمترین زمان ممکن برای مشتریان و ارگان های طرف قرارداد خود صادر نمایید.

در هر جلسه استفاده با توجه به میزان اعتبار این کدهای ووچر نرم افزار مدیریت استخر و باشگاه های ورزشی پول اپس به صورت خودکار این کدهای استفاده شده را باطل و غیر استفاده می کند همچنین به مدیران این امکان را می دهد تا به صورت آنلاین و در لحظه میزان کدهای استفاده شده و باقی مانده هر قرارداد را بررسی نمایند.

مجموعه های آبی و باشگاه های ورزشی می توانند با توجه به قابلیت ارسال پیام کوتاه توسط نرم افزار مدیریت استخر و باشگاه های ورزشی پول اپس تمامی کدهای ووچر تک جلسه ای را در هنگام صدور به شماره تلفن های دلخواه ارسال نمایند.

این روش علاوه بر مزایای گفته شده کمک بسیار زیادی در جلب رضایت مشتری و تکریم ارباب رجوع  به مجموعه شما خواهد کرد تا در نتیجه به روز رسانی کیفی ارائه خدماتان حس بهتری به مشتریان خود القا کنید.

در صورت نیاز به هرگونه توضیحات تکمیلی در خصوص این امکان نرم افزاری با مشاوران ما در ارتباط باشید.