با توجه به قرارداد همکاری مابین آموزش و پرورش خراسان رضوی با پول اپس مفتخریم تا خدمات و امکانات سخت افزاری و نرم افراری درخوری را برای شما هم میهنان مشهدی در مجموعه های آبی و ورزشی سطح استان خراسان رضوی را ارائه دهیم تا علاوه بر استفاده از اماکن ورزشی استان به راحتی و آسانی مراحل پذیرش خود را طی کنید.

یکی از مهمترین و بروز ترین این مجموعه ها را می توان استخر باران مشهد قلمداد کرد که علاوه بر تازه ساز بودن و ارائه امکانات عالی تفریحی و ورزشی دارای مدیران و کادر بسیار مجربی است که سال هاست برای ارتقای سطح آموزشی فرزندان این مرز و بوم از هیچ تلاشی دریغ نکرده اند. با در نظر گرفتن تمامی این ویژگی های منحصر به فرد تیم پول اپس همواره از همکاری با استخر باران مشهد در جهت ارتقای نرم افزاری و سخت افزاری این مجموعه محترم استقبال نموده است.

تیم فنی نرم افزار مدیریت استخر و باشگاه های ورزشی پول اپس با توجه به اعتماد مدیران استخر باران الهیه مشهد تمام تلاش خود را جهت ارتقای کیفی شیوه پذیرش و سهولت آن بکار برده است تا میهمانان ارزشمند این مجموعه بدون کوچکترین تاخیری به راحتی با پائین ترین نرخ ورودی دسترسی مناسبی به این مجموعه داشته باشند.

در ادامه این مطلب علاقه مندیم تا سهولت پذیرش در استخر باران مشهد را خدمت شما عزیزان شرح دهیم.

با توجه به پیشرفت بی حد و حصر تکنولوژی در عصر حاضر مردم عزیز کشورمان اللخصوص مردم عزیز مشهد مقدس قطعا لیاقت در اختیار داشتن امکانات بهتری را در تمام عرصه های  خدماتی دارند. با در نظر گرفتن تخصص تیم فنی نرم افزار مدیریت استخر و باشگاه های ورزشی پول اپس این شرایط در استخر باران مشهد فراهم شده است تا به راحتی و بدون نیاز به انتظار در صف های طولانی و طی کردن مراحل پذیرش سنتی، آسان ترین، سریعترین و دلپذیرترین نحوه پذیرش را از طریق کیوسک های مکانیزه در استخر باران تجربه فرمایید به نحوی که فرزندان کوچک و افراد سالخورده هم بدون نیاز به راهنمایی فرد دیگری می توانند به راحتی بلیط استخر باران را از طریق کیوسک های مکانیزه نرم افزار مدیریت پذیرش پول اپس دریافت کنند.

این کیوسک ها به صورتی ساده سازی و کارامد شده اند که در کمترین زمان ممکن نسبت به پذیرش سنتی امکان استفاده شما را از مجموعه باران مشهد فراهم می آورند.

با توجه به مالکیت اداره آموزش و پرورش خراسان رضوی به مجموعه آبی باران مشهد تعرفه های مناسبی جهت استفاده  دانش آموزان، کارمندان، بازنشستگان محترم فرهنگی و عزیزان استثنایی و همراهانشان روی کیوسک های پذیرش مکانیزه پول اپس در نظر گرفته شده که به راحتی قابل دسترسی برای شما عزیزان خواهد بود.

 واما برای حسن ختام این مطلب و سپاسگزاری ازشما مردم خوب مشهد مقدس برای همراهی همیشگی با پول اپس تلاش کردیم تا ذره ای از این لطف شما را با ارائه بیشترین میزان تخفیف بلیط جبران کنیم تا سهم کوچکی در ارتقا سطح کیفی تفریح و ورزشی زندگی شما مردم عزیز مشهد داشته باشیم.

در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر از بلیط تخفیف دار استخر باران مشهد، ادرس استخر باران مشهد، شماره تلفن استخر باران مشهد و سانس های استخر باران مشهد روی لینک کلیک کرده و با مشاوران ما در تماس باشید.