در این مقاله سعی داریم شما را با روشهای مختلف مدیریت پذیرش استخر و مجموعه های آبی وباشگاه های ورزشی و نحوه محاسبات ریالی آنها بپردازیم.

پذیرش عضویت جلسه ای و شارژی

تقریبا تمامی استخرها و مجموعه های آبی از روش عضویت به عنوان یکی از اصلی ترین روش ها برای مدیریت پذیرش استخر استفاده می کنند. به طور معمول در مجموعه های آبی افرادی به صورت ثابت در هفته یا ماهانه از امکانات مجموعه استفاده می کنند، این افراد برای اینکه هزینه کمتری پرداخت نمایند از روشهای عضویت استفاده می  کنند به این صورت که مهمان مبلغی رو به عنوان عضویت به صورت شارژی یا جلسه ای پرداخت می کند و در قبال این پرداخت مبلغ یا جلساتی رو به عنوان هدیه دریافت می کنند.

  • در روش عضویت جلسه ای هرچه تعداد جلسات خریداری شده بیشتر باشد مهمان از تخفیف بیشتری برخوردار میشود.
  • در روش شارژی هر چه قدر مبلغ شارژ اعتبار بیشتر پرداخت شود میهمان از شارژ هدیه ی بیشتری برخوردار میشود.

پذیرش عضویت یکی از متداول ترین روش های مدیریت پذیرش استخر و باشگاه های ورزشی میباشد که در واقع هم منافع میهمانان و هم مجموعه های آبی را تامین می کند.

پذیرش آزاد

یکی دیگر از روش های پذریش میهمان به صورت آزاد میباشد که در این روش میهمان مبلغ مصوب مجموعه را پرداخت می کند و میهمان می تواند از امکانات مجموعه در یک جلسه با بازه زمانی مشخص استفاده کند.

پذیرش عضویت آموزشی

یکی دیگر از روشهای پذیرش به صورت آموزشی می باشد. ابتدا در این روش ثبت نام هنرجویان انجام می پذیرد و کلاس ها با توجه به ساعت ها و روزهای برگزاری کلاس  ها به هنرجویان اطلاع رسانی میشود و هنرجویان میتوانند در بازه زمان تعریف شده از کلاس ها استفاده نمایند.

پذیرش مهمان ویژه

یکی دیگر از روش های پذیرش به صورت مهمان ویژه می باشد. در این روش به مهمانان ویژه کارت هایی به صورت هدیه اهدا میشود و میهمانان با این کارت یا معرفی نامه می توانند از امکانات مجموعه های آبی و باشگاه های ورزشی استفاده کنند.

قرارداد با ارگانها، ادارات و شرکتها

از دیگر روشهای پذیرش می توان به قراردادهای مختلف ارگانها و ادارات با مجموعه های آبی و باشگاه های ورزشی اشاره کرد به این صورت که نماینده شرکت یا ارگان برای رفاه کارمندان خود قراردادی با مجموعه های آبی می بندند که به موجب این قرارداد میهمانان میتوانند از یک میزان تخفیف مشخص شده جهت استفاده از امکانات این مجموعه ها استفاده نمایند.

پذیرش کارت های تک جلسه ای

آخرین روش پذیرش، پذیرش کارتهای تک جلسه ای می باشد که فرد با مراجعه به مجموعه آبی با پرداخت مبلغ معینی تعدادی کارت تک جلسه ای با تخفیف نسبت به مبلغ پذیرش آزاد تهیه می کند و این کارتها را بین افراد متقاضی توزیع میکند و این افراد با در دست داشتن این کارت ها میتوانند به صورت رایگان از مجموعه آبی و باشگاه های ورزشی  استفاده کنند.

اگر به دنبال نرم افزاری هستید که تمام این قابلیت ها را با بهترین و پیشرفته ترین امکانات در اختیار شما عزیزان قرار دهد میتوانید با تیم بازرگانی پول اپس مشورت نمایید.